Logotyp serwisu Mielec

Logotyp serwisu Mielec

Urząd Miejski w Mielcu

Logotyp serwisu Mielec

Logotyp serwisu Mielec

Program współpracy z organizacjami pozarządowymi

Informacja o przebiegu konsultacji ,,Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2024″

W dniach od 02.10.2023 do 09.10.2023 odbyły się konsultacje społeczne ,,Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2024″. Konsultacje były prowadzone w oparciu o Uchwałę Nr III/10/10 Rady Miejskiej w Mielcu z dnia 21 grudnia 2010 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultacji z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego dotyczących działalności statutowej tych organizacji.

Konsultacje prowadzone były w formie wyrażenia pisemnej opinii i złożenia uwag do projektu Programu. Uwagi bądź opinie w formie papierowej należało składać w Wydziale Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Mielcu, ul. Żeromskiego 23, 39-300 Mielec, pok. Nr 9A, lub przesłać elektronicznie na adres: ewa.gorazd@um.mielec.pl.

Projekt programu został zamieszczony na stronie internetowej Urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce konsultacje społeczne oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu. Ponadto organizacje pozarządowe, których dane znajdują się w bazie mieleckich organizacji pozarządowych, otrzymały zaproszenie do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych.

Podczas trwania konsultacji nie wniesiono żadnych uwag do Programu.

Projekt programu został przedstawiony do konsultacji Mieleckiej Radzie Działalności Pożytku Publicznego, która podjęła uchwałę opiniującą pozytywnie projekt programu.

Informacja o przebiegu konsultacji została zamieszczona na stronie internetowej Urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Mielcu.

Zarządzenie nr 2003/2023 Prezydenta Miasta Mielca (bip.gov.pl)



 

Zaproszenie do konsultacji „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2024”

Na podstawie art. 5a ust. 1 ustawy z 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie Prezydent Miasta Mielca zaprasza zainteresowane organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ww. ustawy, działające na terenie miasta Mielca, do konsultacji projektu „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2024”.

Roczny program współpracy jest na poziomie lokalnym najważniejszym dokumentem opisującym zasady, formy, zakres i priorytety współpracy samorządu z organizacjami pozarządowymi.

W ramach konsultacji zapraszamy do zapoznania się z projektem programu i zgłaszania opinii oraz uwag, w odniesieniu do zapisów dokumentu.

 

Uwagi bądź opinie w formie papierowej należy składać w Wydziale Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Mielcu, ul. Żeromskiego 23, 39-300 Mielec, pok. Nr 9A, lub przesłać elektronicznie na adres: ewa.gorazd@um.mielec.pl

Zarządzenie nr 2003/2023 Prezydenta Miasta Mielca (bip.gov.pl)



PROGRAM WSPÓŁPRACY GMINY MIEJSKIEJ MIELEC Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI
ORAZ PODMIOTAMI PROWADZĄCYMI DZIAŁALNOŚĆ POŻYTKU PUBLICZNEGO NA ROK 2023

Podczas sesji Rady Miejskiej w Mielcu w dniu 1 grudnia 2022 r. przyjęty został „Program współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023”. 

PROGRAM WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2023



 

Informacja o przebiegu konsultacji ,,Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023″

W dniach od 19.09.2022 do 26.09.2022 odbyły się konsultacje społeczne ,,Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego  na rok 2023″. Konsultacje były prowadzone
w oparciu o Uchwałę Nr III/10/10 Rady Miejskiej w Mielcu z dnia 21 grudnia 2010 roku
w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultacji z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego dotyczących działalności statutowej tych organizacji.

Konsultacje były prowadzone w formie wyrażenia pisemnej opinii (w wersji papierowej lub elektronicznej) i złożenia uwag na adres Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Mielcu, ul. Żeromskiego 23, 39-300 Mielec bądź na adres poczty elektronicznej: ewa.gorazd@um.mielec.pl.

W celu uzyskania uwag i propozycji od organizacji pozarządowych, projekt programu został zamieszczony na stronie internetowej Urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej
w zakładce KONSULTACJE SPOŁECZNE oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu. Ponadto organizacje pozarządowe, których dane znajdują się w bazie mieleckich organizacji pozarządowych otrzymały zaproszenie do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych.

Podczas trwania konsultacji nie wniesiono żadnych uwag do Programu.

Projekt programu został przedstawiony do konsultacji Mieleckiej Radzie Działalności Pożytku Publicznego, która podjęła uchwałę opiniującą pozytywnie projekt programu.

Informacja na temat wyników i przebiegu konsultacji została zamieszczona na stronie internetowej Urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Mielcu.

https://mielec.bip.gov.pl/organizacje-pozarzadowe/zarzadzenie-nr-1497-2022-prezydenta-miasta-mielca-z-dnia-7-wrzesnia-2022-r.html



 

Zaproszenie do konsultacji „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023”

Na podstawie art. 5a ust. 1 ustawy z 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie Prezydent Miasta Mielca zaprasza zainteresowane organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ww. ustawy, działające na terenie miasta Mielca, do konsultacji projektu „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego  na rok 2023”.

Roczny program współpracy jest na poziomie lokalnym najważniejszym dokumentem  opisującym zasady, formy, zakres i priorytety współpracy samorządu z organizacjami pozarządowymi.

W ramach konsultacji zapraszamy do zapoznania się z projektem programu i zgłaszania opinii oraz uwag, w odniesieniu do zapisów dokumentu.

Projekt programu dostępny jest:

  • na stronie internetowej urzędu: https://www.mielec.pl/program-wspolpracy-z-organizacjami-pozarzadowymi/
  • na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Mielcu w zakładce Organizacje Pozarządowe,
  • na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu przy ul. Żeromskiego 23,
  • w Wydziale Spraw Społecznych i Zdrowia w Urzędzie Miejskim w Mielcu pok. Nr 9A, ul. Żeromskiego 23, 39-300 Mielec w godzinach pracy Urzędu.

Opinie oraz uwagi do ww. projektu programu można składać w wersji elektronicznej przesyłając na adres poczty elektronicznej ewa.gorazd@um.mielec.pl bądź w wersji papierowej na adres Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w terminie: od 19 września 2022r. do 26 września 2022r.

ZARZĄDZENIE NR 1497/2022 PREZYDENTA MIASTA MIELCA z dnia 7 września 2022 r. w sprawie zarządzenia przeprowadzenia konsultacji projektu uchwały w sprawie przyjęcia “Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023”



 

PROGRAM WSPÓŁPRACY GMINY MIEJSKIEJ MIELEC Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI
ORAZ PODMIOTAMI PROWADZĄCYMI DZIAŁALNOŚĆ POŻYTKU PUBLICZNEGO NA ROK 2022

Podczas sesji Rady Miejskiej w Mielcu w dniu 3 listopada 2021 r. przyjęty został „Program współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2022”. 

PROGRAM WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2022



ZAPROSZENIE DO KONSULTACJI PROGRAMU WSPÓŁPRACY GMINY MIEJSKIEJ MIELEC Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI ORAZ PODMIOTAMI PROWADZĄCYMI DZIAŁALNOŚĆ POŻYTKU PUBLICZNEGO NA ROK 2022

Prezydent Miasta Mielca zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych dotyczących projektu Uchwały Rady Miejskiej w Mielcu w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego  na rok 2022”.

Opinie oraz uwagi do ww. projektu programu można składać w wersji elektronicznej przesyłając na adres poczty elektronicznej ewa.gorazd@um.mielec.pl bądź w wersji papierowej na adres Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Mielcu,
ul. Żeromskiego 23, 39-300 Mielec.

Termin na wyrażenie opinii i złożenie uwag ustala się od dnia 17.09.2021 r. do dnia 24.09.2021r.

Roczny program współpracy jest na poziomie lokalnym najważniejszym dokumentem  opisującym zasady, formy, zakres i priorytety współpracy samorządu z organizacjami pozarządowymi.

Celem konsultacji, oprócz zebrania uwag i opinii do projektu programu, jest włączenie w prace nad ostateczną wersją dokumentu możliwie szerokiej grupy przedstawicieli organizacji  oraz mieszkańców.

Zapraszamy do współpracy i udziału w konsultacjach organizacje pozarządowe i podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego na terenie miasta Mielca, partnerów społecznych, instytucjonalnych i gospodarczych, a także  wszystkich zainteresowanych działaniem na rzecz lokalnej społeczności.

ZARZĄDZENIE NR 1126/2021 PREZYDENTA MIASTA MIELCA z dnia 7 września 2021 r. w sprawie zarządzenia przeprowadzenia konsultacji projektu uchwały w sprawie przyjęcia “Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2022”



WYNIKI KONSULTACJI PROGRAMU WSPÓŁPRACY GMINY MIEJSKIEJ MIELEC NA ROK 2022



 

 

 

PROGRAM WSPÓŁPRACY GMINY MIEJSKIEJ MIELEC Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI
ORAZ PODMIOTAMI PROWADZĄCYMI DZIAŁALNOŚĆ POŻYTKU PUBLICZNEGO NA ROK 2021

Podczas sesji Rady Miejskiej w Mielcu w dniu 26 listopada 2020 r. przyjęty został „Program współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2021”. 

PROGRAM WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2021

 

 


WYNIKI KONSULTACJI PROGRAMU WSPÓŁPRACY GMINY MIEJSKIEJ MIELEC NA ROK 2021

 


 

ZAPROSZENIE DO KONSULTACJI PROGRAMU WSPÓŁPRACY GMINY MIEJSKIEJ MIELEC Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI ORAZ PODMIOTAMI PROWADZĄCYMI DZIAŁALNOŚĆ POŻYTKU PUBLICZNEGO NA ROK 2021

 

Prezydent Miasta Mielca zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych dotyczących projektu Uchwały Rady Miejskiej w Mielcu w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego  na rok 2021”.

Opinie oraz uwagi do ww. projektu programu można składać w wersji elektronicznej przesyłając na adres poczty elektronicznej ewa.gorazd@um.mielec.pl bądź w wersji papierowej na adres Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Mielcu, ul. Żeromskiego 23, 39-300 Mielec.

Termin na wyrażenie opinii i złożenie uwag do dnia 18.10.2020 r.

Roczny program współpracy jest na poziomie lokalnym najważniejszym dokumentem  opisującym zasady, formy, zakres i priorytety współpracy samorządu z organizacjami pozarządowymi. Celem konsultacji, oprócz zebrania uwag i opinii do projektu programu, jest włączenie w prace nad ostateczną wersją dokumentu możliwie szerokiej grupy przedstawicieli organizacji  oraz mieszkańców.

Zapraszamy do współpracy i udziału w konsultacjach organizacje pozarządowe i podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego na terenie miasta Mielca, partnerów społecznych, instytucjonalnych i gospodarczych, a także  wszystkich zainteresowanych działaniem na rzecz lokalnej społeczności.

Zarządzenie nr 794/2020 Prezydenta Miasta Mielca z dnia 01 października 2020 roku w sprawie zarządzenia przeprowadzenia konsultacji projektu uchwały w sprawie przyjęcia
“Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2021”


SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROGRAMU WSPÓŁPRACY GMINY MIEJSKIEJ MIELEC Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI ZA ROK 2019.


30.10.2019 PROGRAM WSPÓŁPRACY GMINY MIEJSKIEJ MIELEC Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI
ORAZ PODMIOTAMI PROWADZĄCYMI DZIAŁALNOŚĆ POŻYTKU PUBLICZNEGO NA ROK 2020

Podczas sesji Rady Miejskiej w Mielcu w dniu 30 października 2019 r. przyjęty został „Program współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2020”. 

PROGRAM WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2020


WYNIKI KONSULTACJI PROGRAMU WSPÓŁPRACY GMINY MIEJSKIEJ MIELEC NA ROK 2020.


ZAPROSZENIE DO KONSULTACJI PROGRAMU WSPÓŁPRACY
Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI ORAZ PODMIOTAMI PROWADZĄCYMI DZIAŁALNOŚĆ POŻYTKU PUBLICZNEGO NA ROK 2020

Prezydent Miasta Mielca zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych dotyczących „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego  na rok 2020”.

Uwagi w formie pisemnej prosimy kierować elektronicznie na adres: ewa.gorazd@um.mielec.pl bądź do Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 23, pokój nr 9A.

Zapraszamy również zainteresowane osoby do udziału w spotkaniu informacyjno-konsultacyjnym ws. Programu współpracy, które jest zaplanowane na 23 września 2019r. (tj. poniedziałek) o godz. 15.30 w sali im. Św. Jana Pawła II.

Termin na wyrażenie opinii do dnia 23 września 2019r.

Roczny program współpracy jest na poziomie lokalnym najważniejszym dokumentem  opisującym zasady, formy, zakres i priorytety współpracy samorządu z organizacjami pozarządowymi. Celem konsultacji, oprócz zebrania uwag i opinii do projektu programu, jest włączenie w prace nad ostateczną wersją dokumentu możliwie szerokiej grupy przedstawicieli organizacji  oraz mieszkańców.

Zapraszamy do współpracy i udziału w konsultacjach organizacje pozarządowe i podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego na terenie miasta Mielca, partnerów społecznych, instytucjonalnych i gospodarczych, a także  wszystkich zainteresowanych działaniem na rzecz lokalnej społeczności.

Zarządzenie w sprawie zarządzenia przeprowadzenia konsultacji projektu uchwały w sprawie przyjęcia “Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2020”


SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI ZA ROK 2018.


28.02.2019

ZMIANA UCHWAŁY WS. PRZYJĘCIA „PROGRAMU WSPÓŁPRACY GMINY MIEJSKIEJ MIELEC Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2019”.

Na sesji Rady Miejskiej w Mielcu w dniu 28 lutego 2019 r. została uchwalona zmiana „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi na rok 2019”.

W uchwalonym dnia 27 września 2018 r. Programie współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi na rok 2019, zmienionym dnia 28 lutego 2019 r. dokonywana jest zmiana wysokości środków przeznaczonych na realizację Programu (tj. rozdział 9).

ZMIANA PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2019


27.09.2018 PROGRAM WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI
NA ROK 2019 UCHWALONY

 Podczas sesji Rady Miejskiej w Mielcu w dniu 27 września 2018 r. przyjęty został „Program współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi na rok 2019”.

PROGRAM WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2019


 

27.09.2018 WYNIKI KONSULTACJI PROGRAMU WSPÓŁPRACY
GMINY MIEJSKIEJ MIELEC NA ROK 2019


 

18.09.2018 ZAPROSZENIE DO KONSULTACJI PROGRAMU WSPÓŁPRACY
Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2019

Prezydent Miasta Mielca zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych dotyczących „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi na rok 2019”.

Uwagi w formie pisemnej prosimy kierować elektronicznie na adres: ewa.gorazd@um.mielec.pl bądź do Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 23, pokój nr 9A.

Zapraszamy również zainteresowane osoby do udziału w spotkaniu informacyjno-konsultacyjnym ws. Programu współpracy, które jest zaplanowane na 25 września 2018 r. (tj. wtorek) o godz. 15.30 w sali obrad nr 11.

Termin na wyrażenie opinii do 26 września 2018r.

Roczny program współpracy jest na poziomie lokalnym najważniejszym dokumentem  opisującym zasady, formy, zakres i priorytety współpracy samorządu z organizacjami pozarządowymi. Celem konsultacji, oprócz zebrania uwag i opinii do projektu programu, jest włączenie w prace nad ostateczną wersją dokumentu możliwie szerokiej grupy przedstawicieli organizacji  oraz mieszkańców.

Zapraszamy do współpracy i udziału w konsultacjach organizacje pozarządowe i podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego na terenie miasta Mielca, partnerów społecznych, instytucjonalnych i gospodarczych, a także  wszystkich zainteresowanych działaniem na rzecz lokalnej społeczności.

24.04.2018

SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI ZA ROK 2017.

25.01.2018

ZMIANA UCHWAŁY WS. PRZYJĘCIA „PROGRAMU WSPÓŁPRACY GMINY MIEJSKIEJ MIELEC Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2018.

Na sesji Rady Miejskiej w Mielcu w dniu 25 stycznia 2018 r. została uchwalona zmiana „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi na rok 2018”.

W uchwalonym dnia 28 listopada 2017 r. Programie współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi na rok 2018, zmienionym dnia 25 stycznia 2018 r. dokonywana jest zmiana wysokości środków przeznaczonych na realizację Programu (tj. rozdział 9).

ZMIANA PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2018

28.11.2017 PROGRAM WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2018 UCHWALONY

 

Podczas sesji Rady Miejskiej w Mielcu 28 listopada 2017 r. przyjęty został „Program współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi na rok 2018”.

PROGRAM WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2018

 

27.10.2017 WYNIKI KONSULTACJI PROGRAMU WSPÓŁPRACY GMINY MIEJSKIEJ MIELEC NA ROK 2018

 

27.09.2017 ZAPROSZENIE DO KONSULTACJI PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2018

 

Prezydent Miasta Mielca zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych dotyczących „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi na rok 2018”.

Uwagi w formie pisemnej prosimy kierować elektronicznie na adres: mpekalska@um.mielec.pl bądź do Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 23, pokój nr 9A.

Konsultacje projektu programu będą odbywać się od 4 października do 18 października br.

Zapraszamy również zainteresowane osoby do udziału w spotkaniu informacyjno-konsultacyjnym ws. Programu współpracy, które jest zaplanowane na 9 października 2017 r. (tj. poniedziałek) o godz. 16.00 w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego.

Roczny program współpracy jest na poziomie lokalnym najważniejszym dokumentem  opisującym zasady, formy, zakres i priorytety współpracy samorządu z organizacjami pozarządowymi. Celem konsultacji, oprócz zebrania uwag i opinii do projektu programu, jest włączenie w prace nad ostateczną wersją dokumentu możliwie szerokiej grupy przedstawicieli organizacji  oraz mieszkańców.

Zapraszamy do współpracy i udziału w konsultacjach organizacje pozarządowe i podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego na terenie miasta Mielca, partnerów społecznych, instytucjonalnych i gospodarczych, a także  wszystkich zainteresowanych działaniem na rzecz lokalnej społeczności.

Zarządzenie ws. przeprowadzenia konsultacji Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi na rok 2018

Program współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi na rok 2018 – wersja edytowalna

 

29.05.2017

Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi za rok 2016

06.03.2017  ZMIANA UCHWAŁY WS. PRZYJĘCIA „PROGRAMU WSPÓŁPRACY GMINY MIEJSKIEJ MIELEC Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2017”.

Na sesji Rady Miejskiej w Mielcu w dniu 6 marca 2017 r. została uchwalona zmiana „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi na rok 2017”.

W uchwalonym dnia 28 listopada 2016 r. Programie współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi na rok 2017, zmienionym dnia 19 grudnia 2016 r. dokonywana jest zmiana wysokości środków przeznaczonych na realizację Programu (tj. rozdział 9).

Przyczyna zmiany wysokości środków Programu wynika z faktu, że część środków zaplanowanych na współpracę z organizacjami pozarządowymi pochodzi z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2017, o czym stanowi rozdział 4 ust. 3 Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi na rok 2017. Zmniejszenie kwoty w Programie współpracy z organizacjami pozarządowymi o 561 590 zł związane jest z koniecznością wprowadzenia do podstawy prawnej Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2017 (GPPRPAiRN) ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym oraz uwzględnienia kierunków działań wynikających z Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016 – 2020. Wprowadzenie nowej podstawy prawnej powoduje, że środki, które były zaplanowane w GPPRPAiRN na dotacje dla stowarzyszeń służących rozwiązywaniu problemów alkoholowych i narkomanii czyli placówek wsparcia dziennego oraz innych podmiotów pozarządowych, będą przekazywane w trybie art. 14 ustawy o zdrowiu publicznym, a nie jak dotychczas na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
W związku z tym następuje konieczność wyprowadzenia kwoty w wysokości 561 590 zł
z Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi na rok 2017.

ZMIANA PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2017

 

 

19.12.2016 ZMIANA UCHWAŁY WS. PRZYJĘCIA „PROGRAMU WSPÓŁPRACY GMINY MIEJSKIEJ MIELEC Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2017”.

Na sesji Rady Miejskiej w Mielcu w dniu 19 grudnia 2016 r. została uchwalona zmiana „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi na rok 2017”. W związku z propozycją zwiększenia kwoty na realizację Programu wynikającej z poprawki do budżetu na 2017 rok w rozdziale 9 pn. Wysokość środków przeznaczonych na realizację programu zwiększyła się kwota przeznaczona na realizację zadań publicznych z 2 195 224 zł  na 2 232 224 zł.

ZMIANA PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2017

 

 

28.11.2016 PROGRAM WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI UCHWALONY

Podczas sesji Rady Miejskiej w Mielcu 28 listopada 2016 r. przyjęty został „Program współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi na rok 2017”.

PROGRAM WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2017

 

 

WYNIKI KONSULTACJI PROGRAMU WSPÓŁPRACY GMINY MIEJSKIEJ MIELEC NA ROK 2017

 

PROGRAM WSPÓŁPRACY GMINY MIEJSKIEJ MIELEC Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2017.

Prezydent Miasta Mielca Daniel Kozdęba zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych dotyczących „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi na rok 2017”.

Uwagi w formie pisemnej prosimy kierować na adres mpekalska@um.mielec.pl bądź do Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 23, pokój nr 1. Konsultacje projektu programu będą odbywać się od 29 sierpnia do 19 września br.

Zapraszamy również zainteresowane osoby do udziału w spotkaniu informacyjno-konsultacyjnym ws. programu współpracy, które jest zaplanowane na 5 września 2016 r. (tj. poniedziałek) o godz. 16.00 w sali sesyjnej mieleckiego magistratu.  

Roczny program współpracy jest na poziomie lokalnym najważniejszym dokumentem  opisującym zasady, formy, zakres i priorytety współpracy samorządu z organizacjami pozarządowymi. Celem konsultacji, oprócz zebrania uwag i opinii do projektu programu, jest włączenie w prace nad ostateczną wersją dokumentu możliwie szerokiej grupy przedstawicieli  organizacji  oraz mieszkańców.

Zapraszamy do współpracy  i do wzięcia udziału w konsultacjach organizacje pozarządowe i podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego na terenie miasta Mielca, partnerów społecznych, instytucjonalnych i gospodarczych, a także  wszystkich zainteresowanych działaniem na rzecz lokalnej społeczności.

Zarządzenie Nr 606/2016 Prezydenta Miasta Mielca z dnia 23.08.2016 r. w sprawie zarządzenia przeprowadzenia konsultacji projektu uchwały w sprawie przyjęcia “Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi na rok 2017”

 

Program Współpracy Gminy Miejskiej Mielec z Organizacjami Pozarządowymi na rok 2016

Wyniki konsultacji społecznych  dotyczących projektu uchwały w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016”.

W dniach od 19 do 23 października 2015 r. odbyły się konsultacje projektu uchwały w sprawie przyjęcia„Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016”. Konsultacje zostały przeprowadzone w formie:

  1. Spotkania z przedstawicielami organizacji pozarządowych w dniu 19.10.2015, o godz.16.00, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mielcu, w którym wzięło udział 19 osób, reprezentujących 16 podmiotów.
  2. Możliwości złożenia uwag i opinii w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mpekalska@um.mielec.pl, z której skorzystało 11 podmiotów.

Informacje dotyczące zarządzenia konsultacji projektu uchwały w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016” zostały w dniu 12 października br. zamieszczone na stronie internetowej miasta, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Mielcu. Ponadto projekt Programu wraz z zaproszeniem na spotkanie konsultacyjne został wysłany na adresy e-mailowe organizacji pozarządowych będące w rejestrze tutejszego Urzędu.

W okresie trwania konsultacji do Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Mielcu wpłynęło łącznie 58 uwag od 15 podmiotów. Spośród zgłoszonych propozycji zmian do Programu uwzględnionych zostało 10 uwag, częściowo uwzględnionych – 14, nieuwzględnionych – 34.

Dziękujemy wszystkim osobom biorącym udział w konsultacjach za przesłane uwagi i sugestie do „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016”.

Wyniki konsultacji projektu uchwały ws. Programu Współpracy Gminy Miejskiej Mielec z Organizacjami Pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016