Ogólnopolska Karta Seniora
Osobami uprawnionymi do otrzymania Ogólnopolskiej Karty Seniora są mieszkańcy miasta Mielca, którzy ukończyli 60. rok życia.
Aby otrzymać Ogólnopolską Kartę Seniora należy złożyć formularz wniosku o wydanie karty w Wydziale Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Mielcu, ul. Żeromskiego 23, pokój 9E. Karta wydawana jest niezwłocznie, po złożeniu wypełnionego wniosku, który zostaje zweryfikowany z dowodem osobistym wnioskodawcy.
Na podstawie otrzymanej karty mieleccy seniorzy będą mogli skorzystać z oferty zniżek i rabatów przygotowanych przez firmy i instytucje na terenie całej Polski.
Do pobrania – Formularz wniosku o wydanie Ogólnopolskiej Karty Seniora
Wzór karty
Katalog Partnerów Ogólnopolskiej Karty Seniora