Mielecką Radę Działalności Pożytku Publicznego II kadencji na lata 2019-2022 tworzy 12 członków tj. 3 przedstawicieli Rady Miejskiej w Mielcu, 3 przedstawicieli Prezydenta oraz 6 przedstawicieli organizacji pozarządowych:
Mielecka Rada Działalności Pożytku Publicznego ma charakter doradczo-opiniujący w zakresie dotyczącym pożytku publicznego i współpracy miasta z organizacjami pozarządowymi. Do jej zadań należy m.in. opiniowanie projektów strategii rozwoju gminy, współpraca z organizacjami pozarządowymi, opiniowanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego dotyczących sfery zadań publicznych. Zadania te określa ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Mielecka Rada Działalności Pożytku Publicznego I kadencji na lata 2016-2019
Mielecką Radę Działalności Pożytku Publicznego tworzy 12 członków tj. 3 przedstawicieli Rady Miejskiej w Mielcu, 3 przedstawicieli Prezydenta oraz 6 przedstawicieli organizacji pozarządowych:
Skład Mieleckiej Rady Działalności Pożytku Publicznego:
Mielecka Rada Działalności Pożytku Publicznego ma charakter doradczo-opiniujący w zakresie dotyczącym pożytku publicznego i współpracy miasta z organizacjami pozarządowymi. Do jej zadań należy m.in. opiniowanie projektów strategii rozwoju gminy, współpraca z organizacjami pozarządowymi, opiniowanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego dotyczących sfery zadań publicznych. Zadania te określa ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Przewodnicząca Kinga Bielec
tel. +48 601 050 954
e-mail: kinga.bielec@jarte.org
Wiceprzewodnicząca Magdalena Weryńska-Zarzecka
e-mail: magdalena.werynska.zarzecka@miasto.mielec.pl
Sekretarz Ewa Gorazd
e-mail: ewa.gorazd@um.mielec.pl
Obsługa administracyjno-biurowa Rady:
Urząd Miejski w Mielcu
Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia
ul. Żeromskiego 23
tel. 17 787 43 93
e-mail: radapozytku@miasto.mielec.pl