Logotyp serwisu Mielec

Logotyp serwisu Mielec

Urząd Miejski w Mielcu

Logotyp serwisu Mielec

Logotyp serwisu Mielec

Mielecka Rada Działalności Pożytku Publicznego

W dniu 30 maja 2022 r. Prezydent Miasta Mielca Jacek Wiśniewski złożył oficjalne podziękowania wszystkim członkom Mieleckiej Rady Działalności Pożytku Publicznego II kadencji na lata 2019-2022 oraz powołał do pracy w tej radzie nowych członków na III kadencję (2022-2025) w skład, której weszli:

– jako przedstawiciele organizacji pozarządowych:

  • Andrzej Kobylarz – Towarzystwo Miłośników Ziemi Mieleckiej,
  • Wirginiusz Królewicz – Stowarzyszenie Trzeźwościowe Nowe Życie,
  • Andrzej Lis – Polski Związek Głuchych koło Terenowe w Mielcu,
  • Anna Marek – Chorągiew Podkarpacka ZHP Hufiec Mielec,
  • Marek Zalotyński – Stowarzyszenie Społeczno – Edukacyjne Orzeł Biały Strzelec,
  • Emilia Żola – Stowarzyszenie Polskie Towarzystwo Gimnastyczne „Sokół 1893” w Mielcu.

-jako przedstawiciele Rady Miejskiej w Mielcu:

  • Tomasz Róg
  • Józef Stala,
  • Robert Wójcik.

– jako przedstawiciele Prezydenta Miasta Mielca:

  • Adriana Miłoś,
  • Agata Ćwięka,
  • Ewa Gorazd.

Po ukonstytuowaniu się rady jej przewodniczącym został Marek Zalotyński, zastępcą –  Tomasz Róg, a sekretarzem – Ewa Gorazd.

 

***

Mielecką Radę Działalności Pożytku Publicznego II kadencji na lata 2019-2022 tworzy 12 członków tj. 3 przedstawicieli Rady Miejskiej w Mielcu, 3 przedstawicieli Prezydenta oraz 6 przedstawicieli organizacji pozarządowych:

  1. Urszula Malińska,
  2. Magdalena Weryńska-Zarzecka, – Wiceprzewodnicząca
  3. Grzegorz Ziomek,
  4. Adriana Miłoś,
  5. Agata Ćwięka,
  6. Ewa Gorazd, – Sekretarz
  7. Emilia Żola,
  8. Alicja Krogulec,
  9. Kinga Bielec, – Przewodnicząca
  10. Wirginiusz Królewicz,
  11. Adam Gryczman,
  12. Andrzej Kobylarz.

Mielecka Rada Działalności Pożytku Publicznego ma charakter doradczo-opiniujący w zakresie dotyczącym pożytku publicznego i współpracy miasta z organizacjami pozarządowymi. Do jej zadań należy m.in. opiniowanie projektów strategii rozwoju gminy, współpraca z organizacjami pozarządowymi, opiniowanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego dotyczących sfery zadań publicznych. Zadania te określa ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

 

Mielecka Rada Działalności Pożytku Publicznego I kadencji na lata 2016-2019

Mielecką Radę Działalności Pożytku Publicznego tworzy 12 członków tj. 3 przedstawicieli Rady Miejskiej w Mielcu, 3 przedstawicieli Prezydenta oraz 6 przedstawicieli organizacji pozarządowych:

 

Skład Mieleckiej Rady Działalności Pożytku Publicznego:

  • Anna Marek – Przewodnicząca,
  • Marek Zalotyński – Wiceprzewodniczący,
  • Agata Ćwięka – Sekretarz,
  • Łucja Bielec,
  • Joanna Boryczka-Szęszoł,
  • Janusz Chojecki,
  • Weronika Czerwińska,
  • Anna Karwacka,
  • Jan Myśliwiec,
  • Mikołaj Skrzypiec,
  • Mieczysław Wdowiarz,
  • Andrzej Zemmel.

 

Mielecka Rada Działalności Pożytku Publicznego ma charakter doradczo-opiniujący w zakresie dotyczącym pożytku publicznego i współpracy miasta z organizacjami pozarządowymi. Do jej zadań należy m.in. opiniowanie projektów strategii rozwoju gminy, współpraca z organizacjami pozarządowymi, opiniowanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego dotyczących sfery zadań publicznych. Zadania te określa ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Przewodniczący Marek Zalotyński

tel.

e-mail:

 

Wiceprzewodniczący Tomasz Róg

e-mail:

 

Sekretarz Ewa Gorazd

e-mail: ewa.gorazd@um.mielec.pl

 

Obsługa administracyjno-biurowa Rady:

Urząd Miejski w Mielcu
Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia

ul. Żeromskiego 23

tel. 17 787 43 93

e-mail: radapozytku@miasto.mielec.pl