Na podstawie art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym Prezydent Miasta Mielca przedstawia Radzie Miejskiej w Mielcu raport o stanie gminy. Raport obejmuje podsumowanie działalności Prezydenta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy. Nad przedstawionym raportem o stanie Gminy przeprowadza się debatę. W debacie nad raportem o stanie gminy, oprócz radnych, głos mogą zabierać również mieszkańcy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie Gminy Miejskiej Mielec za 2022 rok, składa pisemne zgłoszenie do Przewodniczącego Rady Miejskiej. Zgłoszenie musi zostać poparte podpisami co najmniej 50 osób. Zgłoszenie należy złożyć najpóźniej w dniu 21 czerwca 2023 r.
Osoba ze szczególnymi potrzebami w sytuacji, gdy opublikowany dokument będzie w jakimś zakresie niedostępny może zgłosić Koordynatorowi dostępności na adres e mail: Izabela.Piestrzynska@um.mielec.pl prośbę o przygotowanie dostępu do informacji/materiałów.
Załączniki:
1. Przykładowy wzór zgłoszenia,
Raporty o Stanie Gminy Miejskiej Mielec: