DODATKOWY NABÓR WNIOSKÓW
Gmina Miejska Mielec otrzymała grant ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU na realizację projektu pn. „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
Celem projektu jest wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym poprzez zakup laptopów wraz z oprogramowaniem.
W ramach projektu zakupione zostały 32 laptopy, które w dniach 25-26.08.2022 zostały wręczone dzieciom i wnukom byłych pracowników PGR, którzy zakwalifikowali się do projektu.
W związku z powstałymi w Projekcie oszczędnościami istnieje możliwość zakwalifikowania do projektu dodatkowych osób.
Prezydent Miasta Mielca ogłasza zatem dodatkowy nabór uczestników do programu Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”.
Wsparcie w ramach programu może otrzymać osoba, która spełnia łącznie poniższe warunki:
Warunkiem zakwalifikowania do udziału w projekcie jest złożenie przez opiekuna prawnego dziecka lub ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność, stosownego oświadczenia wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
Formularze oświadczeń do pobrania:
Wnioskodawca powinien dołączyć na potwierdzenie pracy w PPGR (do wglądu) np. umowę o pracę, angaż, książeczkę ubezpieczeniową, świadectwo pracy, bądź inny dokument.
O zakwalifikowaniu do projektu decyduje KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ do wyczerpania kwoty oszczędności (kwota oszczędności pozwoli na zakup ok. 15 laptopów).
Po weryfikacji zebranych oświadczeń zostanie zakupiony sprzęt, który zostanie przekazany uczestnikom projektu.
OŚWIADCZENIA WRAZ Z WYMAGANĄ DOKUMENTACJĄ
należy składać w Urzędzie Miejskim w Mielcu,
w pokoju nr 32 (II piętro na wprost schodów)
w terminie do 11 października 2022 r. do godz. 15:30
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod nr tel. 17 787 40 84.