Prezydent Miasta Mielca informuje, że postępowanie uzupełniające do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec odbędzie się
w dniach 26 lipca 2021 r. – 5 sierpnia 2021 r.
Elektroniczna rekrutacja uzupełniająca będzie prowadzona do szkół:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Władysława Szafera w Mielcu
ul. Kilińskiego 37 |
Szkoła Podstawowa nr 6 im. Żwirki i Wigury w Mielcu z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi
ul. Solskiego 8 |
Szkoła Podstawowa nr 9 z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego im. Władysława Jasińskiego “Jędrusia”
ul. Drzewieckiego 11 |
Szkoła Podstawowa nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi im. św. Jana Pawła II w Mielcu
ul. Warneńczyka 2 |
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Henryka Sienkiewicza w Mielcu
ul. Wandy 11 |
Harmonogram rekrutacji
określa
ZARZĄDZENIE NR 910/2021 Prezydenta Miasta Mielca z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie określenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, na rok szkolny 2021/2022 do klas I publicznych szkół podstawowych oraz klas wyższych niż klasa I publicznych oddziałów sportowych i oddziałów mistrzostwa sportowego w szkołach podstawowych ogólnodostępnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Mielec
(https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwMielcu/document/703797/Zarz%C4%85dzenie-910_2021)
Rodzice kandydatów wypełniają zgłoszenie lub wniosek na elektronicznej platformie Urzędu Miejskiego w Mielcu – MOJE MIASTO .
Pierwszym krokiem po wejściu na stronę https://eurzad.um.mielec.pl// jest ZALOGOWANIE SIĘ PROFILEM ZAUFANYM, następnie przechodzimy na zakładkę MOJE KONTO – EDUKACJA – REJESTRACJA DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ, na której rodzic dokonuje zgłoszenia lub wypełnia wniosek o przyjęcie dziecka do szkoły.
REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA DO KLASY PIERWSZEJ W ROKU SZKOLNYM 2021/2022
ZAKOŃCZENIE PROCESU WYMAGA PODPISANIA PROFILEM ZAUFANYM PRZEZ
OBYDWOJE RODZICÓW.