Logotyp serwisu Mielec

Logotyp serwisu Mielec

Urząd Miejski w Mielcu

Logotyp serwisu Mielec

Logotyp serwisu Mielec

utylizacja azbestu

Gmina Miejska Mielec po raz piąty organizuje akcję i informuje o możliwości składania wniosków na darmowe usuwanie płyt eternitowych z terenu miasta Mielca.

Mieszkańcy posiadający „eternitowe” dachy na domach prywatnych, bądź np. altanach na działkach ogrodowych w dalszym ciągu mogą nieodpłatnie skorzystać z możliwości pozbycia się szkodliwych materiałów azbestowych.

W ostatnich latach akcja ta cieszyła się sporym zainteresowaniem mieszkańców, a w ubiegłym roku pozwoliła na zdemontowanie ponad 20 ton więcej płyt, niż w roku 2015. W 2016 roku z 59 posesji pozbyto się szkodliwego dla zdrowia eternitu, utylizacji zostało poddane ok. 70 ton różnego rodzaju płyt.

Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do składania wniosków, jednocześnie informując, że odbiór, demontaż oraz transport i utylizacja jest całkowicie finansowany z budżetu Gminy Miejskiej Mielec. Koszt, który ponosi mieszkaniec jest zakup nowego pokrycia dachowego.

Termin składania wniosków upływa 20 marca 2017 r. Po tym terminie rozpocznie się procedura, w celu wyłonienia wykonawcy.

Wnioski można pobrać na stronie internetowej www.mielec.pl oraz w budynku Urzędu Miejskiego, ul. Żeromskiego 23 (budynek  za policją) w pokoju 24 lub 26 (I piętro).

Wypełnione wnioski należy złożyć w budynku Urzędu Miejskiego, ul. Żeromskiego 26  (biuro podawcze). Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 17 78 88 552 lub 17 78 88 612.

 

Wniosek o nieodpłatny demontaż i/ lub odbiór (transport i utylizację) wyrobów zawierających azbest dla osób fizycznych z terenu Gminy Miejskiej Mielec – do pobrania.

Joanna Szteliga-Pomykała
Data publikacji: