OSTATECZNE WYNIKI NABORU
W wyniku przeprowadzonego naboru deklaracji uczestnictwa w projekcie parasolowym dotyczącym montażu OZE na gospodarstwach domowych z terenu Gminy Miejskiej Mielec ostatecznie do Projektu zakwalifikowano 444 deklaracje, zgodnie z listą zamieszczoną poniżej:
Lista zakwalifikowanych deklaracji.
Wszystkie deklaracje, dla których nie zaksięgowano wpłat w wyznaczonym terminie przeniesione zostają na listę rezerwową, na której znajdują się również deklaracje złożone po terminie. Szczegółowe zasady wyboru deklaracji z listy rezerwowej na miejsce osoby, która ewentualnie zrezygnuje z uczestnictwa w Projekcie, zostaną zamieszczone na stronie www.mielec.pl w zakładce „Aktualności” w terminie późniejszym. Deklaracje, które nie spełniły warunków formalnych, będą mogły również znaleźć się na liście rezerwowej o ile przedłożą stosowne wyjaśnienia w Urzędzie Miejskim w Mielcu.
Poniżej publikujemy zaktualizowaną listę deklaracji zakwalifikowanych do Projektu, która uwzględnia zaksięgowanie zaległych wpłat za odpady komunalne, a także część indywidualnych zgłoszeń mieszkańców w kwestii przyznanej instalacji. Na liście na zielono zaznaczono numery deklaracji, które mają już uregulowaną pierwsza wpłatę w wysokości 2000 zł.
Lista zakwalifikowanych deklaracji
Analogicznie, publikujemy również zaktualizowaną listę deklaracji rezerwowych. Deklaracje Mieszkańców, którzy znaleźli się na liście rezerwowej są nadal poddawane ostatecznej weryfikacji pod kątem poprawności złożonych wyjaśnień i weryfikacji wpłaconych zaległości.
Przypominamy, że Mieszkańcy, których deklaracje znalazły się na liście rezerwowej, a chcą wziąć udział w Projekcie i dokonali wpłaty zaległych należności i/lub wyjaśnienia spraw meldunkowych, również są zobligowani do uiszczenia pierwszej wpłaty w wysokości 2000 zł do dnia 27.02.2017 r.
Jeśli efektem obecnie prowadzonej oceny formalnej będzie wynik negatywny, wpłacone środki zostaną w całości zwrócone na konto Mieszkańca, którego deklaracja została odrzucona.
Poniżej publikujemy również zaktualizowaną listę deklaracji, które nie spełniły wymogów formalnych, bądź technicznych oraz listę Mieszkańców, którzy zrezygnowali z udziału w Projekcie.
Lista niezakwalifikowanych deklaracji
Poniżej publikujemy listę deklaracji zakwalifikowanych do Projektu. Zgodnie z pkt. V ust. 3 Regulaminu, każdy Mieszkaniec wpisany na listę podstawową Projektu ma obowiązek uiścić pierwszą wpłatę.
Lista zakwalifikowanych deklaracji.
Wpłaty w wysokości 2 000 zł należy dokonać w terminie 7 dni roboczych od opublikowania listy, tj. do dnia 27.02.2017 r. na konto Gminy Miejskiej Mielec
Bank PKO BP: 20 1020 4391 0000 6502 0167 9000
W tytule przelewu należy wpisać: OZE i nr deklaracji, np. OZE – PP I-600-2017
UWAGA !!!
Wskazany powyżej termin oznacza, że wymagana wpłata, do dn. 27.02.2017 r. ma być zaksięgowana na koncie Gminy Miejskiej Mielec, dlatego prosimy uprzejmie o dokonywanie przelewów z odpowiednim wyprzedzeniem (liczy się data wpływu pieniędzy na konto Urzędu, a nie dzień wykonania przelewu).
Wpłat można dokonywać poprzez przelew bankowy lub bezpośrednio w kasie Urzędu Miejskiego w Mielcu (od wpłaty w kasie Urzędu nie będzie pobierana żadna prowizja)
Brak wpłaty w niniejszym terminie będzie skutkował wykreśleniem Mieszkańca z listy uczestników Projektu, co będzie równoznaczne z brakiem możliwości otrzymania dofinansowania.
Jednocześnie publikujemy listę deklaracji rezerwowych. Deklaracje Mieszkańców, którzy znaleźli się na liście rezerwowej są poddawane ostatecznej weryfikacji pod kątem poprawności złożonych wyjaśnień i weryfikacji wpłaconych zaległości.
Mieszkańcy, których deklaracje znalazły się na liście rezerwowej,
a chcą wziąć udział w Projekcie i dokonali wpłaty zaległych należności i/lub wyjaśnienia spraw meldunkowych, również są zobligowani do uiszczenia pierwszej wpłaty w wysokości 2000 zł do dnia 27.02.2017 r.
Jeśli efektem obecnie prowadzonej oceny formalnej będzie wynik negatywny, wpłacone środki zostaną w całości zwrócone na konto Mieszkańca, którego deklaracja została odrzucona.
Poniżej publikujemy również listę deklaracji, które nie spełniły wymogów formalnych, bądź technicznych oraz listę Mieszkańców, którzy zrezygnowali z udziału w Projekcie.
Lista deklaracji niezakwalifikowanych.
Dodatkowo, uprzejmie prosimy o zweryfikowanie przydzielonej instalacji. W razie zauważenia jakichkolwiek błędów w tej kwestii, prosimy o informację maksymalnie do dnia 22.02.2017 r. w jednej z niżej wymienionych form:
lub
Zastrzeżenia zgłaszane po tym terminie nie będą rozpatrywane i zostanie przyznana taka instalacja, jaka jest wpisana na listę
Na etapie oceny formalno-prawnej złożonych deklaracji pojawiły się zastrzeżenia w następującym zakresie:
Wyjaśnienia we wskazanym powyżej zakresie należy przedłożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.02.2017r. do godziny 15.30 w pokoju 32 Urzędu Miejskiego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 26.
Brak jednoznacznych informacji w zakresie wskazanych wątpliwości będzie skutkował wykreśleniem Mieszkańca z listy uczestników Projektu, co będzie równoznaczne z brakiem możliwości otrzymania dofinansowania.
Szczegółowych informacji w zakresie wskazanych zaległości można uzyskać pod numerami telefonów:
– zaległości podatkowe: 17 78 88 536
– zaległości za śmieci: 17 78 88 605
– ogólne informacje dotyczące złożonych deklaracji: 17 78 88 577
Potwierdzenia wykonania przelewów regulujących zaległości, prosimy w miarę możliwości przesyłać na adres oze@um.mielec.pl, podając
w tytule e-maila numer deklaracji.
Dodatkowo zamieszczamy ponownie treść Regulaminu. Doprecyzowane zostały zapisy w rozdziale V. Informacje finansowe pkt. 5 (zmiany zaznaczone kolorem zielonym).
W dniu 23.01.2017 r. o godzinie 11:00 zakończył się nabór Deklaracji uczestnictwa w Projekcie pn. „Poprawa jakości powietrza poprzez montaż instalacji OZE w gospodarstwach domowych z terenu Gminy Miejskiej Mielec” planowanym do realizacji w ramach działania 3.1. Rozwój OZE, oś priorytetowa III. Czysta energia, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Złożonych i zarejestrowanych zostało 590 Deklaracji.
Obecnie trwają weryfikacje techniczne na zgłoszonych lokalizacjach. Deklaracje badane są również pod kątem zgodności z kryteriami formalnymi określonymi na etapie naboru. Po zakończeniu tych dwóch etapów ostatecznie zostanie określona kwota dofinansowania na jaką opiewają Deklaracje.
Po zakończeniu weryfikacji, ogłoszona zostanie lista podstawowa osób zakwalifikowanych do Projektu (na liście wskazane będą numery referencyjne Deklaracji). Mieszkańcy umieszczeni na liście w ciągu siedmiu dni roboczych są zobligowane do dokonania wpłaty w wysokości 2 000 zł na wyodrębnione dla Projektu konto Gminy Miejskiej Mielec, które zostanie podane pod listą podstawową na stronie www.mielec.pl w zakładce Aktualności. Przypominamy, że zgodnie z Regulaminem, brak dokonania wpłaty w wyznaczonym terminie jest równoznaczny z rezygnacją z udziału w Projekcie.
Osoby, które złożyły Deklaracje po terminie zostaną zaproszone do udziału w Projekcie tylko w przypadku, gdy ostateczna kwota dofinansowania, na jaką będą opiewały deklaracje z listy podstawowej, nie będzie przekraczała 10 milionów zł.
Kolejne informacje będą publikowane na bieżąco, dlatego zapraszamy Państwa do śledzenia informacji zamieszczanych w zakładce Aktualności na stronie www.mielec.pl
12.01.2017
!!! DOPRECYZOWANIE ZAPISÓW
W DOKUMENTACH !!!
w kwestii zwrotu wpłaconych pieniędzy w przypadku rezygnacji
Mieszkańca z udziału w projekcie
W związku z pojawiającymi się pytaniami Mieszkańców, doprecyzowane
i uszczegółowione zostały zapisy Rozdziału V Regulaminu. Zapisy wprowadzone zostały czerwoną czcionką. Wszystkie pozostałe zapisy pozostają bez zmian.
„V. Informacje finansowe
Zaktualizowano zapis w Rozdziale VI. Informacje dotyczące instalacji, punkt 12:
AKTUALNA JEDNOLITA TREŚĆ REGULAMINU DOSTĘPNA JEST TUTAJ
W treści Deklaracji zaktualizowano podstawę prawną dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zamiana zostanie wprowadzona na dotychczas złożonych Deklaracjach.
Dotychczas powoływany przepis brzmiał:
„Jednocześnie informuję, że wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niniejszego projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2135)”
Obecnie zapis brzmi:
„Jednocześnie informuję, że wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niniejszego projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922). Administratorem zbioru jest Prezydent Miasta Mielca, a dane osobowe będą przetwarzane w Urzędzie Miejskim w Mielcu.”
Jeżeli którykolwiek z Mieszkańców, którzy już złożyli Deklaracje, nie wyraża zgody na dokonanie zmiany w podstawie prawnej prosimy o zgłoszenie się do Urzędu Miejskiego w Mielcu celem wycofania swojej Deklaracji.
AKTUALNY WZÓR DEKLARACJI DOSTĘPNY JEST :
Dodatkowo, na prośby Mieszkańców, będących na etapie budowy i mających problemy ze skontaktowaniem się z kierownikami swoich budów, dodano możliwość dołączenia dokumentacji fotograficznej zamiast kopii Dziennika Budowy.
W załączniku nr 3 pojawił się zapis zaznaczony na czerwono:
„Na dowód stanu zaawansowania prac przedstawiam kopię wpisu w dzienniku budowy/ wyjaśnienie dotyczące trudności w wykonaniu kopii dziennika budowy i dokumentację fotograficzną.”
AKTUALNY WZÓR ZAŁĄCZNIKA NR 3 DOSTĘPNY JEST :
05.01.2017
W celu zgłoszenia się do Projektu należy zapoznać się z Regulaminem przyjmowania deklaracji od mieszkańców, kryteriami wyboru, Deklaracją uczestnictwa i innymi dokumentami zamieszczonymi poniżej oraz dokonać wpłaty w wysokości 12,30 zł za weryfikację techniczną prowadzoną przez firmę Semper Power, ul. Główna 7, 42-693 Krupski Młyn na konto:
Alior Bank S.A. 16 2490 0005 0000 4530 3221 6307
wpisując w tytule imię i nazwisko wpłacającego: właściciela, współwłaściciela, użytkownika nieruchomości, lokalizację wykonywania instalacji: ulica, nr domu, weryfikacja techniczna GMM, np.: Jan Kowalski i Maria Kowalska, ul. Zielona 7, weryfikacja techniczna OZE
Opłata za weryfikację techniczną budynku nie podlega zwrotowi.
Deklaracje uczestnictwa w Projekcie wraz z niezbędnymi załącznikami będą przyjmowane w Urzędzie Miejskim w Mielcu, na sali św. Jana Pawła II (sala sesyjna) w następujących terminach:
09.01.2017 | 12.00 – 20.00 | 13.01.2017 | 8.00 – 15.00 | 18.01.2017 | 8.00 – 15.00 |
10.01.2017 | 8.00 – 15.00 | 14.01.2017 | 10.00 – 14.00 | 19.01.2017 | 8.00 – 15.00 |
11.01.2017 | 8.00 – 15.00 | 16.01.2017 | 9.00 – 17.00 | 20.01.2017 | 9.00 – 17.00 |
12.01.2017 | 8.00 – 15.00 | 17.01.2017 | 8.00 – 15.00 | 23.01.2017 | 8.00 – 11.00 |
W wyniku, przeprowadzonych w trakcie spotkań, konsultacji społecznych, dotyczących wytycznych i Regulaminu przyjmowania deklaracji od mieszkańców w ramach Projektu pn. „Poprawa jakości powietrza poprzez montaż instalacji OZE w gospodarstwach domowych z terenu Gminy Miejskiej Mielec” pojawiło się wiele pytań od Mieszkańców. Przychylając się do wniosków Mieszkańców dokonano doprecyzowania i modyfikacji kilku zapisów w dokumentach, które były omawiane w trakcie spotkań. Poniżej wypunktowane są najważniejsze z nich, niemniej jednak każdy Mieszkaniec przystępujący do Projektu jest zobligowany do przeczytania i akceptacji całej treści Regulaminu.
APELUJEMY O REGULARNE ŚLEDZENIE INFORMACJI NA STRONIE ww.mielec.pl/aktualności, gdyż jest to jedyne miejsce, gdzie będą ukazywały się aktualne informacje i wytyczne na temat realizowanego Projektu.
Osoba składająca Deklaracje będzie musiała okazać dowód tożsamości i dodatkowo (jeśli dotyczy) pisemne upoważnienie do złożenia Deklaracji
Dokumenty do pobrania:
Regulamin
Załącznik nr 1 – pdf.
Załącznik nr 1 – doc.
Załącznik nr 2 – pdf.
Załącznik nr 3 – pdf.
Załącznik nr 3 – doc.
Załącznik nr 4 – pdf.
Załącznik nr 4 – doc.
Załącznik nr 5 – pdf.
Załącznik nr 5 – doc.
Załącznik nr 6 – pdf.
Załącznik nr 6 – doc.