W związku z udziałem Gminy Miejskiej Mielec w Projekcie ,,Podkarpacki E-Senior’’ współfinasowanego z działania 3.1. Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, realizowanego przez Rzeszowską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w partnerstwie z Fundacją na rzecz Rozwiązywania Problemów
Społecznych SOCIETATIS, informujemy o zbliżającym się terminie rozpoczęcia szkoleń.
Zajęcia odbywać się będą jeden raz w tygodniu, w terminie od 08.05.2019 r. – 14.08.2019 r. (każda środa) pod adresem: ul. M. Skłodowskiej-Curie 4 w Mielcu.
Projekt skierowany jest do osób 65+ i zakłada podniesienie kompetencji cyfrowych z zakresu obsługi Laptopa, tabletu i smartphone w tematyce:
Cykl szkoleniowy obejmuje 15 spotkań czterogodzinnych z podstawowych kompetencji cyfrowych oraz 3 animacje czterogodzinne po ukończeniu cyklu szkoleniowego.
Rekrutacja w Gminie Miejskiej Mielec odbywać się będzie w terminie 11.03.2019 r. – 22.03.2019r.
Formularze zgłoszeniowe wraz z załącznikami dostępne są w Wydziale Spraw Społecznym i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 23, pok. nr 9A.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 17 788 85 89 lub pod adresem e-mail: Malgorzata.Kagan@um.mielec.pl.
Informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Udział w projekcie jest BEZPŁATNY.