Logotyp serwisu Mielec

Logotyp serwisu Mielec

Urząd Miejski w Mielcu

Logotyp serwisu Mielec

Logotyp serwisu Mielec

Obowiązek dokonania zmian

Wydział Inżynierii Miejskiej i Gospodarki Lokalowej informuje, że na podstawie art. 8 ustawy "Zmiana ustawy Prawo działalności gospodarczej oraz niektórych ustaw" (Dz.U. z 2003 r. Nr 217 poz. 2125) przedsiębiorcy zobowiązani są w terminie do 31 grudnia br. do uzupełnienia wpisów o brakujące dane dotyczące m.in. Polskiej Klasyfikacji Działalności (dostępna na stronie www.stat.gov.pl hasło:PKD) i numerów PESEL.

Wnioski o zmianę i szczegółową informację w powyższej sprawie można uzyskać w Biurze Obsługi Mieszkańca na stanowisku działalności gospodarczej oraz w pokoju nr 3 Urzędu Miejskiego w Mielcu, ul. Żeromskiego 26 (tel. 017 788 85 28 i tel. 017 788 85 53) lub pobrać formularz wniosku ze strony internetowej.

Jednocześnie informuje się, że na podstawie art. 7F ustawy "Prawo działalności gospodarczej" organ ewidencyjny może wykreślić z urzędu wpis zawierający dane niezgodne z rzeczywistym stanem rzeczy poprzedzając postępowaniem administracyjnym.

Aby uniknąć kolejek przy załatwianiu tego tematu na koniec roku, prosimy o kontakt w możliwie najbliższym czasie.

22.10.2004 r.