NABÓR NA CZŁONKÓW KOMISJI KONKURSOWEJ NA ROK 2024
Prezydent Miasta Mielca ogłasza nabór przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na członków Komisji Konkursowej opiniującej oferty realizacji zadań publicznych w roku 2024 w Gminie Miejskiej Mielec.
Zgłoszenia kandydata należy dokonać w formie pisemnej na formularzu zgłoszeniowym w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, w terminie do 21.12.2023 roku w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Mielcu. Za termin złożenia formularza uznaje się datę wpływu do Urzędu.
NABÓR NA CZŁONKÓW KOMISJI KONKURSOWEJ NA ROK 2023
Prezydent Miasta Mielca ogłasza nabór przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na członków Komisji Konkursowej opiniującej oferty realizacji zadań publicznych w roku 2023 w Gminie Miejskiej Mielec.
Zgłoszenia kandydata należy dokonać w formie pisemnej na formularzu zgłoszeniowym
w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, w terminie
do 3.01.2023 roku w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Mielcu. Za termin złożenia formularza uznaje się datę wpływu do Urzędu.
NABÓR NA CZŁONKÓW KOMISJI KONKURSOWEJ
Prezydent Miasta Mielca ogłasza nabór przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na członków Komisji Konkursowej opiniującej oferty realizacji zadań publicznych w roku 2022 w Gminie Miejskiej Mielec.
Zgłoszenia kandydata należy dokonać w formie pisemnej na formularzu zgłoszeniowym
w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, w terminie
do 26.11.2021 roku w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Mielcu. Za termin złożenia formularza uznaje się datę wpływu do Urzędu.
Zarządzenie Nr 1177/2021 Prezydenta Miasta Mielca z dnia 12 listopada 2021 r.
PREZYDENT MIASTA MIELCA
ogłasza nabór przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na członków Komisji Konkursowej opiniującej oferty złożone w ramach otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych w 2021 r. w Gminie Miejskiej Mielec.
Zgłoszenia kandydata należy dokonać w formie pisemnej na formularzu zgłoszeniowym stanowiącym załącznik nr 2 do zarządzenia w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Mielcu,
ul. Żeromskiego 26 w terminie do 11.12.2020 roku w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Mielcu. Za termin złożenia formularza uznaje się datę wpływu do Urzędu.
Zarządzenie Nr 841/2020 Prezydenta Miasta Mielca
ZOSTAW SWÓJ 1% W MIELCU – BEZPŁATNY PROGRAM DO ROZLICZANIA PIT
Początek roku to czas rozliczeń z Urzędem Skarbowym. W związku z tym zachęcamy wszystkich mieszkańców miasta Mielca do przekazania 1% podatku na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego (OPP) działających w naszym mieście.
Darmowy Program PIT dostarcza firma https://www.pitax.pl/ w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez https://www.iwop.pl/ – Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych